Takk for innsatsen vimpelen 2017

Postet av Hovedstyret den 20. Apr 2017

Jeg har to trofaste «medarbeidere» i turnstyret, Jon Vatn og Malika Kemp. Begge kom inn i styret i 2010. Jon som nestleder og Malika
som sekretær. Jon overtok ledervervet i 2012 og satt med det i tre år. Han gikk ut av styret på årsmøtet 2015, men i august ble vi i «beit»
for et varamedlem da to nyvalgte trakk seg etter et par måneder. Vi spurte Jon om han kunne tenke seg å gå inn som varamedlem med
ansvar for hjemmesiden, og han svarte JA. Han er et JA-menneske. Han er fremdeles med i turnstyret som styremedlem med ansvar
for hjemmesiden. Han sitter også som styremedlem i hovedstyret med ansvar for Romsås Ils hjemmeside. Han ordner med det meste, sier aldri nei når noe skal gjøres.

Malika har hatt ansvaret for vaktholdet i hallen. Det gjelder nøkkelansvar og innkalling til de som skal ha vakt. Det er ingen enkel jobb når de som skal ha vakta ikke forstår viktigheten av denne jobben. Hun er utrolig tålmodig med foreldre som ringer tilbake og ikke vil ta vakta. Hun har også ansvaret for å sende forespørsel til hjemmene for kakebaking, det er heller ingen selvfølgelighet at de må bake, men Malika får dette til på en diplomatisk måte. Malika er en behagelig person å samarbeide med.

2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016
Nestleder: Leder: Jon Leder: Jon Leder: Jon Leder: Jon Nestleder: Malika Nestleder:
Jon Styrem.: Malika Nestl.: Malika Nestl.: Malika Nestl.: Malika Varam.: Malika
Sekretær: Malika Jon, fra aug. Styremedlem: Jon, ansvar hjemmesiden

«Takk for innsatsen»- vimpelen ble delt ut på Romsås Ils årsmøte 28. mars 2017.

Ellen-Vera Haug, leder i Romsås IL Turngruppa